EN İLERİ TEKNOLOJİK ÇÖZÜMLER SUNUYORUZ

Japanparts Group İhracat Satış Müdürü Sara Turella ile kıymetli bir röportaj gerçekleştirdik.

Japanparts Group, motor parçalarından frenlere, debriyajlardan elektrikli parçalara ve süspansiyonlara kadar her türlü yedek parça için 140 farklı ürün grubu içeren bir ürün yelpazesine sahiptir. Son zamanlarda, en çok ilerleme süspansiyon alanında kaydedilmiştir.

Firmanızın kuruluşu ve faaliyet alanı hakkında bilgi verebilir misiniz?

Japanparts, 1988’de Asya ve Avrupa araçları için yedek parçada uzman bir İtalyan firması olarak kurulmuştur. İlk 10 yılın başarısının ardından, satış sonrası sektör için dağıtım olanaklarını genişletmek adına tasarlanan ikinci ürün hattı Ashika kuruldu. Bunu takiben, bir kaç yıl sonra yeni pazarlara açılmakla birlikte şirketi uluslar arası bir şirket yapmaya teşvik etmek ve böylelikle lojistik faaliyetlerini genişletmek için Japanparts’a ek olarak olarak Japko kuruldu. 2007’de Verona’da yeni lojistik merkezi açıldı ve İtalya dışındaki müşterilere bile hızlı teslimat sağlamayla birlikte şirketin en önemli başarısı haline geldi. Bugün, Japanparts Group üç markanın her birindeki 30.000 parça adediyle 5 kıtada toplam 70 ülkeye yayılmıştır.

Japanparts Group, motor parçalarından frenlere, debriyajlardan elektrikli parçalara ve süspansiyonlara kadar her türlü yedek parça için 140 farklı ürün grubu içeren bir ürün yelpazesine sahiptir. Son zamanlarda, en çok ilerleme süspansiyon alanında kaydedilmiştir.

Firmanızın ana hedeflerinden bahsedebilir misiniz?

En iyi distribütörlerle ortaklık, referans pazarında pazar konumlanması için en iyi stratejiyi tanımlamaya ve otomotiv sektörünün yedek parça tedarikinde önde gelen şirketlerden biri haline gelmeye yardımcı olmasıyla temel bir öneme sahiptir. Japanparts Group, en çok talep edilen ürünlere yönelik teklifleri sürekli olarak izleyerek ve en eksiksiz kalite alternatifini rekabetçi bir fiyatla sunarak bu alana daha fazla kaynak yatırmayı planlamaktadır.

Müşterilerin sizi seçmesinin sebepleri nelerdir?

Hızlı Teslimat, İyi Kalite ve Rekabetçi Fiyat: Bunlar, bizim 30 yılı aşkın bir süredir temel değerlerimizdir.

Japanparts Group, yılda 1.700’den fazla konteynerin ithalatını yönetmemize ve günde 12.000 toplama hattını işlememize olanak sağlayarak dijital depomuzdaki tüm lojistik akışını yönetmektedir. Bu sayede gün içinde alınan her bir siparişi 24/48 saat içinde teslim edebiliyoruz.

Müşterilerimize, kalite ve performans açısından en son gereksinimlerle uyumlu olarak en gelişmiş teknolojik çözümleri sunuyoruz. Japanparts Group’taki her parça, verimlilik ve kalite parametreleriyle uyumlu olması adına OEM standardına göre üretilmektedir.

Ayrıca, motor parçalarından frenlere, debriyajlardan elektrikli parçalara ve süspansiyonlara kadar tüm yedek parça türlerinde 140 farklı ürün grubunu içeren ürün yelpazesi için rekabetçi fiyatlar sunulmaktadır.

Kalite politikanızdan bahsedebilir misiniz? Kalite ve garanti koşulları nelerdir?

Müşterilerimize, kalite ve performans açısından en son gereksinimlere uyan en ileri teknolojik çözümler sunuyoruz. Avrupa Yönetmeliği BER 461/2010 ile uyumluyuz ve Kalite Yönetimi için ISO 9001: 2008 sertifikasına sahibiz. Japanparts Group’taki her parça, verimlilik ve kalite parametreleriyle uyumlu olması adına OEM standardına göre üretilir. Uzman teknisyen ekibimiz, ürünlerimizin kalite standartlarını sürekli olarak test etmekte ve onaylamaktadır. Ürünlerimizin kalitesi, 24/36 aylık bir garanti süresiyle birlikte tüm şirket genelinde en iyi standartlara dayanmaktadır.

Kalite politikanızdan bahsedebilir misiniz? Kalite ve garanti koşulları nelerdir?

Müşterilerimize, kalite ve performans açısından en son gereksinimlere uy

an en ileri teknolojik çözümler sunuyoruz. Avrupa Yönetmeliği BER 461/2010 ile uyumluyuz ve Kalite Yönetimi için ISO 9001: 2008 sertifikasına sahibiz.

Japanparts Group’taki her parça, verimlilik ve kalite parametreleriyle uyumlu olması adına OEM standardına göre üretilir. Uzman teknisyen ekibimiz, ürünlerimizin kalite standartlarını sürekli olarak test etmekte ve onaylamaktadır. 

Ürünlerimizin kalitesi, 24/36 aylık bir garanti süresiyle birlikte tüm şirket genelinde en iyi standartlara dayanmaktadır.

Pazarlama organizasyonundan bahsedebilir misiniz?

Japanparts Group Pazarlama Departmanı, şirketin iş ve misyonunu teşvik etmede hayati bir rol oynamaktadır. İş ile alakalı tüm malzemeleri koordine eder ve üretir.

Ürün lansmanı için özelliklerin belirlenmesine ve planların hazırlanmasına yardımcı olacak müşteri ihtiyaçları ve tercihleriyle ilgili teknik bilgilerle birlikte yeni ürünler geliştirilmesi ve mevcutlarının iyileştirilmesi için çalışan genç, dinamik ve hazırlıklı ürün geliştirme kadrosu sayesinde, tüm ürün yelpazesi yeni bir pazar ilgisine sahip olmuştur.

Ayrıca, pazarlama departmanı kampanyaları planlar ve iletişim materyalini geliştirerek ürün ve hizmetleri mevcut ve potansiyel müşterilere sunar.

Logonuzda geçen yıl yaptığınız değişikliğin sebebi nedir?

Japanparts Group yeni marka ve görsel kimliği, güçlü, birleşik ve rekabetçi bir aktör olarak rolünü sağlamlaştırmış olan Japanparts, Ashika ve Japko ürün markalarına olan algıyı geliştirecektir. Araçların iç kısmında kullanılan tüm Asya, Avrupa ve Amerika yedek parça yelpazesi için Japon kalite standartlarına uygun olarak üretilen ürünlerin tabiatının mükemmel bir sentezidir. Yeni Japanparts Group logosu, mavi ve gri renkte daha kolay tanınan bir tasarıma sahip olarak, bir süredir devam eden stratejik yeniden konumlanma süreciyle mükemmel bir uyum içinde, satış sonrası pazardaki kurumsal kimliği pekiştirmek amacıyla, 30 yıl boyunca sektöre olan eksilmemiş tutkuyu vurgulayarak şirketin 1988’den günümüze kadar olan geçmişini sergilemektedir.

Ayrıca yeni markayla uyumlu olarak, üç ürün yelpazesini tek bir alana taşıyan grubun yeni web sitesi www.japanpartsgroup.com’dur. Ayrıca, Japanparts dünyası ve yeni temel geliştirmeler hakkında kullanıcılara güncel bilgi sağlamak için tahsis edilmiş bir bölümle birlikte, teknik oturumlar ve müşteri bilgilendirme dahil tüm grup faaliyetleri hakkında bilgi alınabilen bir Fuar ve Etkinlik bölümü de mevcuttur.

Yeni Japanparts Group logosu yeni bir başlangıcı ve aynı zamanda şirket mirasını temsil etmektedir. Geleceğin sürekli izlenmesiyle birlikte, geçmişteki başarılarımızı vurgulamaktadır. Bu yeni proje, şirketimizin karakterini en iyi şekilde yansıtarak müşterilerimize verdiğimiz kalite taahhüdünü göstermektedir. Dolayısıyla, yeni görsel kimliğimizle bu değerleri, pazarda mihenk taşı olan bir şirketten beklenen modern ve dinamik karakter ile birleştirmeyi amaçlıyoruz.

İş dünyasına modern bir yaklaşımla eşanlamlı olarak markayı tüm dünyada tanınır kılmak için önemli yatırımlar yapan ve en iyi hizmet ve en kaliteli ürünlerle birlikte mümkün olan en geniş kapsamlı yedek parça yelpazesini sunmayı hedefleyen, etkili bir şekilde yönetilen bir şirketiz.

Ürünlerinizin ulaştığı yerler ve ürün yelpazesi hakkında neler söyleyebilirsiniz?

Japanparts Group ürünlerinin tümü, OEM numuneleri temelinde geliştirilmekte olup, ürün türüne bağlı olarak çoğunlukla Asya’da üretilmektedir; Japonya, Tayvan, Tayland, Singapur ve Çin.

Japanparts Group, özel olarak sadece üretim tesislerini izleyen, numune talep eden ve teknik performansı test eden uzman bir teknik kadroya sahiptir.

Şirketinizin belirlediği kısa ve uzun vadeli planlar nelerdir?

Pazar payımızı sürekli olarak arttıran ve aynı zamanda iş ortaklarımızın işlerini büyütmelerine yardımcı olan bir büyüme için açık bir dağıtım stratejisi sürdürüyoruz. Stratejimizin temel taşı, başarılı iş modelimizin sürekli genişlemesi ve iyileştirilmesidir.

En iyi yaptığımız işi yapmaya devam ederken bunu daha verimli bir biçimde yapmaya çalışıyoruz.

Bunu şu şekilde gerçekleştiriyoruz: Başarı hikayelerini ve yeni iş gelişmelerini sunarak, mevcut müşterilerimizin işlerini genişletme yoluyla mevcut pazarları büyüterek.

Müşterilerimizin gereksinimlerini daha da iyi karşılamak için genişleyen ürün yelpazesi üzerinde çalışıyoruz ve daha rekabetçi fiyatlar sunmak için pazarı izliyoruz.

Gelecek yılda amaç, Türkiye’deki varlığımızı artırmak için, sadece bu iş için atanmış bir çalışan kadrosuyla daha fazla müşteriye daha fazla müşteri desteği sağlamaktır.

İş ortaklarımızın uzun vadeli başarısını sağlamak için, onlara rekabet avantajı sağlayan daha fazla katma değerli çözümler sunuyoruz. Rekabetçi fiyatlar eşliğinde ürünlerimizin kalitesi tüm şirketimiz genelinde en iyi standartlara dayanmaktadır.

2019 yılında, şirketin prestijini pekiştirmek için, lojistik merkezin yeni alanını açmayı bekliyoruz: Son lojistik sistemlere uygun olarak tasarlanan 53,000 m2’lik bir ürün depolama alanı. Ayrıca Avrupa pazarlarındaki ürün yelpazemizi, hedef sektörlerdeki müşteri ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde genişletiyoruz.

Kullanıcıya sunduğunuz ürün yelpazesi hakkında neler söyleyebilirsiniz?

Japanparts Group, Japanparts, Ashika ve Japko adında 3 marka ile otomotiv pazarında yer almaktadır. Ürün yelpazesi, her bir marka için sürekli olarak gelişen toplam 30.000 ürünü ve motor parçalarından frenlere, debriyajlardan elektrikli parçalara ve süspansiyonlara kadar her türlü yedek parçayı içeren 140 farklı ürün grubunu kapsamaktadır.

Ürünleriniz, araç sahiplerine ne gibi kolaylık ve avantajlar sunmaktadır?

Japanparts kalite güvencesi!

Kendi ürünlerinizi rakip firmaların ürünleriyle karşılaştırdığınızda neler söyleyebilirsiniz?

Japanparts’in gücü, esnekliği, dinamik ve hızlı bir küresel pazara adapte olma hızı, giderek artan önemli stoklar ve sınırlı maliyetlerdir. Bu nitelikleri geliştirmek, geleceğe yönelik temel hedefimizdir.

Buna ek olarak, sürekli değişen bir dünya pazarının taleplerini karşılamada, kabiliyet, süratlilik ve beceri her zaman bizim ayırt edici özelliklerimiz olmuştur. Çalıştığımız çeşitli alanlarda, en zorlu görevlerde bile başarılı olmak için yeterli beceriye, teknik bilgiye ve motivasyona sahibiz.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir