MERCEDES-BENZ VE RİOT GAMES’TEN YENİ İŞ ORTAKLIĞI
Riot Games® ve Mercedes-Benz yeni bir partnerliğe imza attı. Bu kapsamda lüks otomotiv markası, LoL Espor’un ve küresel etkinliklerinin özel otomotiv iş ortağı olacak.
2018’den beri Çin’deki League of Legends Pro League®’in (LPL) iş ortağı olan Mercedes-Benz, yeni anlaşmayla her yıl düzenlenen Dünya Şampiyonası, Sezon Ortası Turnuvası ve All-Star Etkinliği’nin resmi otomotiv iş ortağı oldu.
“Espora inancımızdan ötürü Riot Games’le iş ortaklığı kurmaya karar verdik”
Mercedes-Benz AG Pazarlama Başkan Vekili Bettina Fetzer, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Espora inancımızdan ötürü Riot Games’le iş ortaklığı kurmaya karar verdik. League of Legends son yıllarda dünyadaki en popüler oyunlardan biri haline geldi. Riot Games’le küresel çapta iş birliği yaparak esporun geleceğini şekillendirme noktasında daha da büyük bir rol oynamak istiyoruz. Aynı zamanda oyuncu bir dille hayranlarda markamız için bir heves oluşturmak istiyoruz.”
Riot Games Küresel Espor Partnerlikleri Lideri Naz Aletaha: “Mercedes-Benz, League of Legends espor topluluğunu ateşleyen tutkuyu derinlemesine anlayan ve esporu küresel anlamda benimseyen ilk lüks otomotiv markası oldu. Neredeyse yüz yıldır Mercedes dendiğinde akıllara seçkinlik geliyor. Yeniliğe olan ortak tutkumuzu küresel League of Legends sahnesine taşıyarak bu sporun muhteşem anlarını öne çıkaracağımız için çok heyecanlıyız” değerlendirmelerinde bulundu.
Alman araba üreticisinden espora büyük adım
Mercedes-Benz, Dünya Şampiyonası, Sezon Ortası Turnuvası ve All-Star Etkinliklerinde ilk defa kupa töreni sunucu ortağı olacak. Kupa törenleri, tüm LoL Espor takımları ve hayranları için unutulmaz bir alan haline gelmiş durumda. Mercedes-Benz, dünyanın dört bir yanında yıl boyunca Dünya Şampiyonası’na katılıp Sihirdar Kupası’nı kazanmak için mücadele eden 120’den fazla takım arasından en iyi olanların muhteşem performanslarını ödüllendirecek.
İş ortaklığı boyunca Mercedes-Benz, markalı içerikler üretecek, büyük etkinliklerde profesyonel takımlara ulaştırma hizmeti sunacak ve bu yıl 10. yıldönümünü kutlayan dünyanın en prestijli espor etkinliği 2020 Dünya Şampiyonası’yla birlikte birçok küresel etkinlikte yer alacak. Mercedes-Benz ve Riot Games arasındaki iş ortaklığı, Alman araba üreticisinin spor ve eğlence alanına girerek daha genç kitlelere hitap etmek için attığı en yeni ve en büyük adım oldu.
LoL Espor Hakkında
LoL Espor dünya çapında milyonlarca taraftarın takip ettiği küresel bir spor. Şu anda 800’den fazla profesyonel oyuncu, 100’ün üstünde profesyonel League of Legends® espor takımında yer alıyor ve bu takımlar dünyanın dört bir yanındaki 12 ligde mücadele ediyor. Her bir bölgesel lig yıl boyunca iki mevsim üzerinden birbirleriyle yarışan, yaklaşık 10 takımdan oluşuyor. Takımlar iki büyük uluslararası turnuvaya katılabilmek için şampiyona puanı topluyor. Bunlar, Sezon Ortası Turnuvası ve Dünya Şampiyonası. Daha fazla bilgi için burayı ziyaret edin: www.lolespor.com veya lolesportsmedia.com.
Mercedes-Benz AG Hakkında
Mercedes-Benz AG, dünya çapında 173.000’den fazla çalışana sahip olan Mercedes-Benz Cars ve Mercedes-Benz Vans’in küresel işlerinden sorumlu. Mercedes-Benz AG’nin Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini Ola Källenius üstleniyor. Şirket yolcu arabalarının, minibüslerin ve hizmetlerin geliştirilmesi, üretilmesi ve satışı üzerine odaklanıyor. Dahası, çığır açan yenilikleriyle şirket bağlanırlık, otomatik sürüş ve alternatif güç aktarımı alanlarında sektörün öncüsü haline geldi. Ürün portföyünde Mercedes-Benz markasıyla birlikte Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach ve Mercedes me gibi alt markaların yanı sıra smart markası ve elektrikli ulaşım EQ ürünü ve teknoloji markası da bulunuyor. Mercedes-Benz AG, en büyük birinci sınıf yolcu aracı üreticilerinden birisi. 2019’da yaklaşık 2,4 milyon yolcu aracı ve 438.000’den fazla minibüs sattı. Mercedes-Benz AG, dört kıtada bulunan 40’tan fazla üretim tesisiyle iki farklı faaliyet alanında dünya çapındaki üretim ağını sürekli olarak genişletmeye devam ederken bir yandan da elektrikli ulaşımın gereklilikleri için kendisini hazırlıyor. Şirket aynı zamanda üç farklı kıtada küresel akü üretimi ağını da inşa ediyor. Sürdürülebilir eylemler her iki faaliyet alanında da çok büyük bir rol oynuyor. Şirket için sürdürülebilirlik; müşteriler, çalışanlar, yatırımcılar, iş ortakları ve toplumum tamamı yani tüm paydaşlar için kalıcı bir değer oluşturmak anlamına geliyor. Bunu temeli, Daimler’in sürdürülebilir iş stratejisi oluşturuyor. Bunun için şirket, iş etkinliklerinin ekonomik, ekolojik ve sosyal etkileri için sorumluluk alıyor ve tedarik zincirinin tamamını gözlemliyor.