SCHAEFFLER EĞİTİMLERİ PANDEMİDE DE HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR
Schaeffler Automotive Aftermarket Türkiye’den iş ortaklarına her koşulda benzersiz teknik destek
Yaklaşık iki yıldır devam eden pandemi, alışagelmiş tüm iş süreçlerini değiştirmeye, dönüştürmeye ve iş dünyasına yeni alışkanlıklar kazandırmaya devam ediyor. Bu durum özellikle müşteri memnuniyeti için çalışan sektörler için zorlayıcı olsa da dijitalleşmeye yatırım yapan şirketler mevcut şartlara uygun çözümler geliştiriyor. Schaeffler Group çatısı altında faaliyet gösteren Schaeffler Automotive Aftermarket Türkiye, bu anlamda otomotiv satış sonrası sektöründe faaliyet gösteren müşterilerine sektörde öncü olan bir eğitim modeli sunuyor.
Dünyada olduğu gibi ülkemizde de yüksek müşteri memnuniyeti için çalışan ve her koşulda teknik desteğe hazır olan Schaeffler Automotive Aftermarket, katma değerli bir hizmet yaratmak amacıyla sektörel bilgilendirmeye büyük önem veriyor. Bu doğrultuda müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik düzenlediği eğitimlerle yüksek kaliteli ürün ve hizmetleri hakkında bilgiler paylaşıyor. İki yıldır devam eden pandemi sebebiyle müşterileriyle fiziken bir araya gelemeyen şirket, dijitalizasyon çalışmaları sayesinde sektöre öncülük eden bir uzaktan eğitim modeli uygulamayı başardı. Schaeffler Automotive Aftermarket Türkiye çatısı altında İstanbul’daki Schaeffler Teknoloji Merkezi’nde online canlı olarak düzenlenen eğitimler, özel olarak hazırlanan kurgusuyla en az yüz yüze gerçekleşen eğitimler kadar interaktif geçiyor.
Schaeffler online eğitimlerini de fiziki eğitimler kadar verimli hale dönüştürmeyi başardı
Eğitimler konusunda bilgi paylaşan Schaeffler Automotive Aftermarket Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Pazarlama Müdürü Şenay Bayram, “Şirket olarak iş ortaklarımıza teknik destek sağlamaya büyük önem veriyoruz. Bu anlamda sunduğumuz eğitimler hizmetimizin bir parçası haline geldi. Ansızın hayatımıza giren pandemi sebebiyle fiziki olarak bir araya geldiğimiz eğitimlere son vermek zorunda kalsak da bu süreçte düzenlediğimiz online eğitimleri fiziki eğitimler kadar verimli hale dönüştürmeyi başardık. Bu eğitimleri planlarlarken sunum formatında olmasını özellikle istemedik. Ürünlerin tüm detaylarının farklı açılardan en ince ayrıntısına kadar gösterilebilmesi ve pratik eğitim formatında olması bizim için oldukça önemliydi. Benzer şekilde müşterilerimizin edilgen bir durumda yalnızca anlatılanları dinleyip eğitimden çıkmasının fayda sağlamayacağını biliyorduk. Bu anlamda karşılıklı soru cevap şeklinde ilerleyen, son derece dinamik, interaktif bir kurgu oluşturduk. Bu düzende müşterilerimiz eğitim esnasında akıllarına gelen her soruyu eğitmenlerimize hemen sorabiliyor, anında yanıt alabiliyor. Hem teorik bilgilere hem de pratik uygulamalara ulaşabiliyor.” dedi.
Eğitimler 2022 yılında da devam edecek
Online eğitim programının yüz yüze eğitimler kadar verimli olabilmesi için oldukça yoğun bir çaba harcadıklarını ve tüm teknik altyapılarını buna göre hazırladıklarını belirten Şenay Bayram sözlerini şöyle tamamladı: “2021 yılında düzenlediğimiz toplam 15 online eğitim ile ürün ve hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgiler paylaştık.
Teknik uzmanlarımız, onarım çözümlerimizin çalışma prensipleri ve ilgili arıza teşhisi konusunda da detaylı teorik ve pratik bilgiler verdi. Eğitim esnasında katılımcılarımızla birlikte kahve molaları veremesek de onlar için seçtiğimiz kahve molası paketlerini adreslerine ulaştırdık. Eğitim sertifikalarını kendileriyle paylaştık. Müşterilerimizin teknik yetkinliklerini artırmak ve onları Schaeffler ürünleri hakkında güncel bilgilerle donatmak için düzenlediğimiz eğitimlerimiz 2022 yılında da devam edecek.”
Schaeffler – Harekete öncülük ediyoruz
Schaeffler Grubu, otomotiv ve endüstri sektörlerinin küresel çapta lider tedarikçilerinden biri olarak, 70 yılı aşkın süredir hareket ve mobilite alanlarında çığır açan buluşlar ve gelişmeler ile öne çıkıyor. CO₂ verimli tahrik sistemleri, elektrikli mobilite, Endüstri 4.0, dijitalleşme ve yenilenebilir enerji alanlarında yenilikçi teknolojiler, ürünler ve hizmetler sunan şirket, hareket ve mobilitenin daha verimli, akıllı ve sürdürülebilir olmasını sağlayan güvenilir bir ortaktır. Schaeffler bir teknoloji şirketi olarak, güç aktarma organları ve şasi uygulamalarına yönelik yüksek hassasiyetli bileşen ve sistemlerin yanı sıra birçok endüstriyel uygulamada kullanılan rulman ve lineer sistem çözümleri de üretmektedir. Schaeffler Grubu, 2020 yılında yaklaşık 12,6 Milyar Euro satış gerçekleştirmiştir. Yaklaşık 83,900 çalışanı ile Avrupa’nın en büyük aile şirketlerinden biridir. 2020 yılında yaklaşık 1,900 patent başvurusu ile Schaeffler, DPMA’ya (Alman Patent ve Ticari Marka Ofisi) göre Almanya’nın en yenilikçi ikinci şirketidir.
Automotive Aftermarket bölümü Schaeffler’in dünya çapında otomotiv yenileme pazarındaki faaliyetlerini yürüten şirketidir. Binek araçlar, hafif ticari araçlar, ağır vasıtalar ve traktörler için komponent ve onarım çözümleri sunmaktadır. Şanzıman, motor ve şasi uygulamalarındaki kapsamlı uzmanlığı sayesinde teknik mükemmellik, akıllı çözümler ve üstün hizmet yetkinliği ile bilinmektedir. Schaeffler Automotive Aftermarket bölümü, 1.700’den fazla çalışanı ile 2020’de yaklaşık 1.6 Milyar Euro’luk satış gerçekleştirmiştir. Yaklaşık 11.500 satış ortağı ve 70’den fazla satış ofisi ve temsilcilikten oluşan küresel ağı ile daima müşteri yakınlığını garanti etmektedir.
Schaeffler, Türkiye’deki faaliyetlerine 1986 yılında kurulan INA Rulmanları Tic. Ltd. Şti. ve aynı yıl kurulan FAG Rulmanları Türkiye irtibat ofisi ile başlamıştır. 2001 yılında FAG’ın Schaeffler bünyesine katılımıyla iki firma faaliyetlerini ortak olarak sürdürmeye başlamış ve şirket ünvanı 11 Ekim 2016 yılında Schaeffler Turkey Endüstri ve Otomotiv Tic. Ltd. Şti. olarak değiştirilmiştir. Merkezi İstanbul’da bulunan firma, Schaeffler çatısı altındaki LuK, INA ve FAG markaları ile Türkiye genelinde otomotiv ve endüstri sektörleri için kapsamlı bir ürün yelpazesi sunmaktadır. Schaeffler’in Türkiye’deki öncelikli hedefleri arasında uzman çalışan kadrosu ile doğru teknolojileri sunarak mümkün olan en üst düzeydeki müşteri memnuniyetini sağlamak yer almaktadır.