PEUGEOT, YENİ MARKA MANİFESTOSU “THE LANGUAGE OF ATTRACTION”I ORİJİNAL BİR FİLMLE TANITTI!

Sadece metal ve camdan oluşmayan PEUGEOT otomobilleri, aynı zamanda göz alıcılık, tutku ve köklü bir tarih barındırıyor. PEUGEOT, yeni amiral gemisi yeni PEUGEOT 408’in yer aldığı yeni bir reklam filminde yeni marka manifestosu “The Language of Attraction”ı tanıttı. Yeni manifesto, göz alıcı olmanın gücü etrafında oluşturulan yeni marka vizyonunu somutlaştırıyor.

Sanat eserleri bizleri kendine çeker. Çünkü onlar “bizimle konuşuyor” ancak kelimelerle değil, direkt duygularımıza hitap ediyor. Çünkü sanat eserlerinde bizi gerçekten çeken şey kalbimize hitap ediyor oluşlarıdır. Bu nedenle PEUGEOT’lar sadece metal ve camdan oluşmuyor. Aynı zamanda göz alıcılık, tutku ve köklü bir tarih barındırıyor. Markanın yeni PEUGEOT 408 gibi yeni modelleri, mutlaka zamanın ötesinde göz alıcı olmalı ve PEUGEOT ekiplerinin yaratıcılığının yansıması olan bu fastback tasarımı gibi yeni siluetlerle beklenmedik özellikler sunmalı.

 

Yeni marka manifestosu, PEUGEOT markasının rönesansını; “Göz Alıcılık”, “Duygu” ve “Mükemmellik” olmak üzere üç marka değerinin birleşimi olan “The Language of Attraction” aracılığıyla ifade ediyor. Aslanlı markanın “Göz Alıcılığı”nın yeni yorumu, Amerikan kreatif ajansı Doner tarafından hayata geçirildi. Bu manifesto, önce İngiltere’de, ardından Fransa’da gösterilen bir reklam filminde ortaya çıktı. Söz konusu reklam filmi, Aralık sonundan itibaren ise Avrupa ülkelerinde ana akım televizyon kanallarında ve dijital kanallarda gösterime girecek.

PEUGEOT HAKKINDA

PEUGEOT, herkese hitap eden farklı ürünleri ile yaratıcı ve dünyanın önde gelen markası. Mükemmellik, cazibe ve duygulara hitap etme değerlerini esas alıyor ve müşterilerine baştan sona “Göz Alıcı” bir deneyim vaad ediyor. 130’un üzerinde ülkede faaliyet gösteren PEUGEOT, 2021 yılında dünya genelinde yaklaşık 1.200.000 araç satışı gerçekleştirdi. Geçen sene 211. yılını kutlayan PEUGEOT, karakterini, marka mirasını ve zamansızlığını vurgulayan bir logo ile yeni marka kimliğini hayata geçirdi. Farklı motor seçenekleri sunan elektrikli binek ve ticari ürün gamıyla enerji dönüşümünü sürdüren marka, 9X8 Hybrid Hypercar ile Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nda (WEC) yarışıyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir