TOGG VE HOPİ EŞSİZ KULLANICI DENEYİMİ İÇİN NİYET MEKTUBU İMZALADI

Türkiye’nin küresel mobilite markası Togg ile Türkiye’nin alışveriş uygulaması Hopi, kullanıcılara eşsiz ve kesintisiz bir deneyim yaşatmak için niyet mektubu imzaladı.

 

Akıllı cihazlar etrafında kullanıcı odaklı hizmetler sunarak bir teknoloji ve ekosistem sağlayıcısı olma misyonuyla yola çıkan Türkiye’nin küresel mobilite markası Togg ile Türkiye’nin önde gelen alışveriş uygulaması Hopi, güçlerini birleştiriyor. Kullanıcılara eşsiz ve kesintisiz bir deneyim yaşatmak için niyet mektubu imzalayan Togg ve Hopi, hizmetlerini karşılıklı olarak entegre edecek.

 

“Yeni nesil teknolojilerle kullanıcılara güvenli, hızlı ve çevre dostu hizmetler sunacağız”

Togg CEO’su M. Gürcan Karakaş, deneyim evrenini yeni teknolojilerle genişleten Hopi ile iş birliği yapmaktan mutluluk duyduklarını belirterek, şunları söyledi:

“Akıllı cihazımızı tasarlarken, ihtiyaç duyacağı iş modelleriyle beraber o ekosistemi kurmak için de iş birliklerimizi sürdürüyoruz. Yeni nesil teknolojilerle kullanıcılarımıza güvenli, hızlı ve çevre dostu hizmetler sunmanın yöntemlerini geliştiriyoruz. Bu yolculukta bizim gibi yeni nesil teknolojileri kullanıcı deneyiminin merkezine koyan şirketlerle yaptığımız iş birlikleri çok kıymetli. Hopi ile kullanıcılarımıza benzersiz bir deneyim yaşatacağımıza inanıyoruz.”

 

Hopi Togg’un perakende sektöründeki pazarlama teknolojisi iş ortağı oldu

Hopi CEO’su Yalın Özcan, Togg’un, perakende sektöründeki pazarlama teknolojisi iş ortağı olmaktan gurur duyduklarını ifade etti. Özcan konuşmasını şu sözleri ile sürdürdü: Hopi, 14 milyonu aşkın kullanıcısı için bir alışveriş uygulaması olarak bilinmesinin yanı sıra 300’den fazla iş ortağı için de bir pazarlama teknolojileri şirketi olarak çalışıyor. Togg ekosistemine de sahip olduğumuz güçlü veri, kullanıcı ve iş ortaklıkları ağımızla dahil olacağız. Kullanıcılarımız, hiper kişiselleştirilmiş özel teklif ve kampanyaları Togg’un mobilite ekosistemi içinde görebilecekler. Ayrıca lokasyon bazlı çalışacak olan güçlü teknolojik alt yapımız sayesinde, navigasyon üzerinden kişiselleştirilmiş teklifler işaretlenerek kullanıcının eşsiz Togg deneyimine Hopi imzasını da atmış olacağız. Diğer taraftan reklam teknolojileri alanındaki yetkinliklerimizle de Togg’un yanında olduğumuzu söylemekten mutluluk duyuyorum.”

Togg Hakkında

Togg, fikri mülkiyet haklarına Türkiye’nin sahip olduğu, küresel ölçekte rekabet edecek global USECASE Mobility® markasıdır. 25 Haziran 2018’de kurulan Togg, Anadolu Grubu Holding A.Ş., BMC Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş., Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş., Zorlu Holding A.Ş. ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin güç birliğiyle çalışmalarını sürdürmektedir.

Şirket, akıllı ve bağlantılı otomobiller etrafında oluşturduğu ekosistem dahilinde yeni teknolojiler, hizmetler, kullanıcı deneyimleri ve yeni iş modelleri geliştirmektedir. 2022 son çeyreğinde seri üretime hazır olacak olan Togg, homologasyon testlerinin tamamlanmasının ardından 2023 yılının ilk çeyreğinde C segmentindeki ilk akıllı cihazı olan SUV ile pazara çıkacak. Ardından yine C segmentindeki Sedan ve Hatchback modelleri üretim sırasına girecek. Takip eden yıllarda B-SUV ve C-MPV’nin de aileye katılmasıyla, aynı DNA’yı taşıyan ve 5 modelden oluşan ürün gamı tamamlanacak. Togg, 2030’a kadar ortak platform kullanrak 5 farklı model ve toplam 1 milyon adet araç üretmeyi planlıyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir