TÜRKİYE’NİN DUSTER’I: RENAULT DUSTER

  • Türkiye’nin en çok tercih edilen SUV modellerinden olan Duster, Renault Duster olarak Türkiye’deki başarı hikayesine devam ediyor.
  • Bursa’daki Oyak Renault Otomobil Fabrikaları’nda üretilecek Renault Duster, “Uluslararası Oyun Planı 2027” kapsamında Renault’yu Türkiye’de pazar lideri yapma hedefinin ilk hamlesini oluşturuyor. Renault Duster, Renault’nun E-Tech tam hibrit teknolojisine sahip olmasının yanı sıra iddialı görünümüyle de dikkat çekiyor.
  • Ön sipariş sistemiyle satışlarına başlanacak Renault Duster, 2024 yılının ikinci çeyreğinde Türkiye’de tanıtılacak.

 

Renault, iddialı görünüme ve sadık bir hayran kitlesine sahip SUV modeli Renault Duster ile Türkiye’deki ürün gamını genişletiyor. “Uluslararası Oyun Planı 2027” kapsamında OYAK ve Renault 400 milyon Euro’nun üzerinde yatırım yaparak, Oyak Renault Fabrikaları’nda Duster’ın yanı sıra üç yeni Renault SUV modelini de 2027 yılına kadar üretime alacak ve fabrikayı küresel bir ihracat üssü haline getirecek. Duster, 2010 yılından bu yana Avrupa dışındaki 50’ye yakın pazarda satılan 1,7 milyonun üzerinde satışla güçlü bir uluslararası itibara sahip.

 

Renault DNA’sı ile maceraya hazır bir otomobil

Renault Duster’da 140 hp güç üreten ultra verimli Renault E-Tech full hybrid teknolojisi de dahil olmak üzere farklı motor ve şanzıman kombinasyonları arasından seçim yapılabilecek. Böylece Renault Duster, Renault’nun 2027 yılına kadar Türkiye satışlarının üçte birini elektrikli ve elektrik destekli modellerle oluşturma hedefine aktif bir katkı sağlayacak.

Bursa Oyak Renault Otomobil Fabrikaları’nda en ileri teknolojiyle üretilecek olan Renault Duster, kalitesi ve yüksek işçilik seviyesiyle geniş bir kitleye hitap edecek.  Model, kendinden renkli plastik ve çizilmeye dayanıklı malzemelerden üretilen dış gövde koruma özellikleriyle dayanıklılık gerektiren kullanım koşulları için tasarlandı. Ayrıca Renault’nun üretim standartlarını karşılamak üzere kapsamlı test süreçlerinden geçti.

 

Saf SUV kimliği

Renault Duster; sert, güçlü ve estetik görünümüyle dikkat çekiyor. Tamponu ve gövde altını koruyan ön – arka koruma eklentileriyle, dış görünümünü zenginleştiren tavan barları gibi donanımlarla bir SUV araçtan beklenen tüm özelliklere sahip. Sert ve güçlü tasarımını daha da vurgulayan Renault yazılı yeni cesur ön ızgarasıyla da rakiplerinden farklılaşan özgün bir otomobil olarak öne çıkıyor.

Otomobilin iç tasarımındaki yüksek orta konsol, çağdaş tasarımı ile üst sınıf bir modele yakışır şekilde güvenlik ve saklama alanını birleştiriyor.

Yerden yüksek yapısı ve farklı sürüş koşullarında en iyi performans ve güvenliği sağlayacak yeni beş özel arazi sürüş moduyla her yere gitmeye hazır olan Yeni Renault Duster, tüm bu nitelikleriyle gerçek bir 4×4’ün özelliklerini taşıyor.

Yeni Renault Duster ikinci çeyrekte Türkiye’de tanıtılacak.

 

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, “Türkiye’de üretilecek olan Renault Duster, aslında içimizden biri.  Türkiye’de kullanıcıların yıllardır büyük bir beğeniyle kullandığı ve alıştığı Duster deneyimini yeni bir boyuta taşıyor. Yerel bir model olacak Yeni Renault Duster, çağımızın ve Türkiye pazarının ihtiyaçlarını karşılayan çok güçlü ve etkileyici bir model.  İddialı SUV özellikleri, sert ve güçlü yapısı, gelişmiş 4×4 becerileri ve en güncel hibrit güç-aktarma sistemlerinin yanı sıra iddialı görünümüyle de tüm Türkiye’nin ilgisini çekecek. Yeni Renault Duster ile pekiştirdiğimiz SUV modellere odaklanma hedefimiz, Renault markasının başarısına ivme katacak. OYAK ve Renault ortaklığının ülkemize katkı sağlayacak stratejisi, Türkiye pazarındaki konumumuzu güçlendirmenin yanı sıra küresel pazarlarda da rolümüzü güçlendirecek” dedi.

Renault Group Türkiye CEO’su Jan Ptacek ise: “Renault, güçlü ortağı OYAK ile 54 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteriyor. Renault Duster modelimizi Bursa Oyak Renault Otomobil Fabrikaları’nda üretmek, Türkiye’de pazar lideri olma hedefimizin ilk adımı. Renault Duster sayesinde markayı güçlendirebilecek, SUV segmentindeki varlığımızı geliştirebilecek ve elektrifikasyona geçiş stratejimizi hayata geçirebileceğiz. Bursa fabrikamızı sadece Avrupa değil, tüm dünyanın ihracat merkezi haline getireceğiz. OYAK ile birlikte Türkiye otomotiv sektörünün gelişimine çok önemli katkılarda bulunuyoruz” dedi.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir