YENİ OPEL MOKKA-E, “2021 ALTIN DİREKSİYON ÖDÜLÜ’NÜ” KAZANDI

Elektrikliye geçiş hamlesine hız kesmeden devam eden Alman üretici Opel, batarya elektrikli Mokka-e ile Alman Auto Bild dergisinin her yıl düzenlediği “Altın Direksiyon Ödülleri” kapsamında 25.000 Euro Altındaki En İyi Otomobil seçildi. Elektrikli ulaşımın öncü markalarından Opel, Corsa-e’nin ardından Mokka-e ile de otomotiv endüstrisinin en prestijli ödüllerden biri olan “Altın Direksiyon Ödülü’ne” hak kazanarak bu alandaki başarısını perçinliyor. Dahası, otomobil ödüllerinde köklü bir başarı geçmişine sahip olan Opel, şimdiden 19 adet “Altın Direksiyon Ödülü’nü” müzesine götürmüş durumda.

 

Yeni Opel Mokka-e, rakiplerini geride bırakarak otomotiv endüstrisinin en prestijli ödüllerinden biri olan “2021 Altın Direksiyon Ödülleri’nde” “25.000 Euro’nun Altındaki En İyi Otomobil” seçilerek Opel’in bu ödüle dair başarı geleneğini sürdürüyor. Daha geçen yıl batarya elektrikli Opel Corsa-e, “Altın Direksiyon Ödülü’nü” kazanmıştı. 2017 yılında Ampera-e, 2020 yılında Corsa-e, 2021 yılında Mokka-e, Opel’in üçüncü elektrikli ve ilk SUV’u olarak ödül kazandı. Şimşek logosunu taşıyan elektrikli araçlar, müşterileri kadar AUTO BILD ve BILD am SONNTAG uzman basın mensubu jüri üyelerini ve okuyucularını da heyecanlandırıyor.

 

“Opel Mokka-e modelimiz sıradan bir otomobil değil ve bu yıl layık görüldüğü ‘Altın Direksiyon Ödülü’ ile bunu bir kez daha kanıtladı” sözleriyle konuşmasına başlayan Opel CEO’su Uwe Hochgeschurtz devam etti: “En ileri teknolojiler ve benzersiz tasarımıyla Mokka-e, elektrikli ulaşımı her yönden eğlenceli hale getiriyor. Müşterilerimizin, AUTO BILD ve BILD am SONNTAG okuyucularının ve uzman basın mensuplarından oluşan jürinin de bunu bu şekilde görüyor olmasından çok memnunuz.”

 

Opel Mokka-e: Opel Vizör’e entegre Şimşek logosu ile göz alıcı bir batarya elektrikli

 

Yeni Opel Mokka-e sadece cesur ve yalın tasarımıyla değil, performansıyla da heyecan uyandırıyor. 100 kW/136 hp ve 260 Nm maksimum torka sahip elektromotor, güçlü, neredeyse sessiz bir sürüş sağlıyor. 50 kWsa batarya, WLTP’ye göre tek bir şarj ile 338 kilometreye kadar menzil sunuyor. Maksimum hız ise elektronik olarak 150 km/s olarak sınırlandırılıyor. İleri teknoloji ürünü fren enerjisi geri-kazanım sistemi, Mokka-e’yi daha da verimli hale getirerek yavaşlama veya fren anında enerji geri-kazanımı sağlıyor. Batarya, 100 kW DC şarj istasyonunda 30 dakikada yüzde 80’e kadar hızlı şarj edilebiliyor.

 

Opel, bugüne kadar 19 adet “Altın Direksiyon Ödülü’’ aldı

 

“Altın Direksiyon” zaferine giden yolda ilk olarak AUTO BILD ve BILD am SONNTAG okuyucuları oy kullanıyor. Her kategoride üç favori seçip finale taşıyorlar. Sonrasında gazeteciler, yarış pilotları ve otomobil uzmanlarından oluşan seçkin DEKRA Lausitzring jürisi finalistleri AUTO BILD test kriterlerine uygun olarak değerlendiriyor.

 

Opel, Mokka-e’nin layık görüldüğü bu ödülle 19. “Altın Direksion Ödülü’nü’’ Opel Müzesi’ne götürüyor. İlk olarak 1976 yılında BILD am SONNTAG tarafından verilmeye başlanan ödül, 1978 yılında AUTO BILD iş birliği çerçevesinde verilmeye başlanıyor. Opel için ise serüven 1978 yılında, Opel Senator A ile ilk “Altın Direksiyon Ödülü’nü” almasıyla başlıyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir